„Din punctul de vedere al segmentelor de piaţă, cel al renovărilor şi modernizărilor a fost cel mai dinamic, înregistrând un nivel comparabil cu cel de anul trecut (plus 1%), urmat de rezidenţialul nou care înregistrează al cincilea an consecutiv de cădere (-9,4% în primele şase luni) şi, în cea mai mică măsură, de segmentul non-rezidenţial nou (birouri, comercial, logistic, sănătate, turism), care pierde 16,4% după primele şase luni“, declară Constantin Hariton, directorul general al companiei Saint-Gobain Construction Products România.
Pe de altă parte, referindu-se la canalele de vânzare, reprezentul companiei afirmă că, deşi în scădere a cifrei de afaceri per magazin, canalele de comerţ modern şi-au păstrat atractivitatea, mai ales datorită creşterilor organice, prin extinderea lanţurilor existente cu noi magazine. În schimb, cele de comerţ tradiţional, deşi au primit un suport important prin uşoara resuscitare a domeniului renovărilor, continuă să scadă faţă de anul trecut. Continuarea pe ZFCorporate
„Din punctul de vedere al segmentelor de piaţă, cel al renovărilor şi modernizărilor a fost cel mai dinamic, înregistrând un nivel comparabil cu cel de anul trecut (plus 1%), urmat de rezidenţialul nou care înregistrează al cincilea an consecutiv de cădere (-9,4% în primele şase luni) şi, în cea mai mică măsură, de segmentul non-rezidenţial nou (birouri, comercial, logistic, sănătate, turism), care pierde 16,4% după primele şase luni“, declară Constantin Hariton, directorul general al companiei Saint-Gobain Construction Products România.
Pe de altă parte, referindu-se la canalele de vânzare, reprezentul companiei afirmă că, deşi în scădere a cifrei de afaceri per magazin, canalele de comerţ modern şi-au păstrat atractivitatea, mai ales datorită creşterilor organice, prin extinderea lanţurilor existente cu noi magazin