Osho, unul dintre cele mai scumpe restaurante din ţară, a fost preluat de familia Malideros, fondatoarea conceptului Mega Image (vândut către Delhaize Group). Valoarea tranzacției nu a fost făcută publică.
Primul restaurant-măcelărie din România - cu afaceri estimate la 2 mil. euro în 2013 -, a fost preluat de familia Malideros, fondatoarea conceptului Mega Image. Osho este condus de omul de afaceri Georgios Malideros, specializat în Business Economics în Marea Britanie. Restaurantul îşi păstrează specificul, structura organizaţională şi echipa de management, condusă de Petre Gherman.
În perioada următoare, noul proprietar are în plan să aducă îmbunătăţiri conceptului Osho, printre ele și completarea meniului Osho Fish cu preparate gourmet, plus un nou design interior, care îi va schimba profilul în restaurant Mediteraneean.
Osho, unul dintre primele cinci restaurante premium din Bucureşti (bonul de casă mediu este de circa 180 de lei), a fost deschis în 2010 de omul de afaceri Florin Rădulescu. În 2011, sub conceptul Steak House and More, a fost deschis Osho Fish. Radulescu a ieșit total din actionariațul Osho și se va ocupa de dezvoltarea furnizorului de soluţii integrate de climatizare şi instalaţii AVI Compact.