Scris de A.S. - Reprezentanţii Primăriei Timişoara au anunţat programul de lucru pe perioada sărbătorilor de iarnă. Instituţia de pe bulevardul C.D. Loga îşi suspendă programul cu publicul începând cu data de 23 decembrie 2013, cu ocazia sărbătorilor, până în 13 ianuarie 2014, dar vor exista mai multe excepţii, adică departamente, care vor lucra în anumite intervale şi în această perioadă.
În intervalul de timp în care va fi suspendat programul de lucru cu publicul se vor desfăşura cu predilecţie activităţi curente specifice la final de an (arhivarea documentelor, întocmirea de rapoarte, revizii ale sistemelor informatice etc.), spun reprezentanţii primăriei. Totuşi, există mai multe excepţii la programul anunţat.
La Direcţia de Evidenţă a Persoanelor, Serviciul de Evidenţa Persoanelor şi Serviciul de Stare Civilă îşi suspendă programul cu publicul doar în perioada 23.12.2013-6.01.2014. Se vor înregistra nou-născuţii şi decesele. De asemenea, se vor elibera cărţi de identitate titularilor pentru solicitările depuse înainte de 23 decembrie, după un program între orele 08.30-16.00. În zilele declarate libere şi cele de sărbători legale va funcţiona numai Biroul Înregistrări Decese, între orele 10.00-12.00.
La Direcţia Tehnică, Serviciul Transport şi Siguranţa Circulaţiei îşi suspendă programul cu publicul din 16 decembrie 2013 şi îl va relua din 6 ianuarie 2014, cu excepţia emiterii autorizaţiilor de circulaţie, respectiv a legitimaţiilor şi abonamentelor.
La Direcţia Urbanism se suspendă programul cu publicul în perioada 16 decembrie 2013-6 ianuarie 2014, dar Serviciul Banca de Date Urbane şi Cadastru va funcţiona până în 20 decembrie pentru eliberarea adeverinţelor pentru atribuiri/ schimburi de denumiri de străzi şi numere poştale, precum şi eliberări de planuri de situaţie şi încadrare în zonă, extrase din PUZ-uri, PUD-uri şi PUG.
La Direcţ