Brand italian a deschis, aseară, primul magazin, în Capitală, situat în galeria comercială The Grand Avenue din hotelul Marriott.
Magazinul care se întinde pe o suprafaţă de peste 300 de metri pătraţi este cel mai mare din galeria comercială de lux din Bucureşti. Investiţia aparţine lui Robert Coman, cel care deţine şi francizele brandurilor Valentino şi Roberto Cavalli, şi a depăşit suma de un milion şi jumătate de euro.
Mobilierul de lux, candelabrele, dar şi alte detalii impuse de casa de modă italiană au transformat locul într-un magazin cu un aer luxos, fără a fi opulent.
De altfel, întregul parter al hotelului este populat doar de branduri de lux precum Louis Vuitton, Escada sau Ermanno Scervino.
În primul magazin mono-brand al creatorilor de modă Domenico Dolce şi Stefano Gabbana poate fi găsită colecţia primăvară-vară 2014, precum şi colecţia toamnă-iarnă integrală. Celebrele rochii de inspiraţie bizantină care au făcut furori la Săptămâna Modei de la Milano sunt acum expuse şi în Bucureşti, la loc de seamă în magazin. Nu lipsesc de aici nici colecţiile pentru bărbaţi.
Brandul preferat al celebrităţilor din toată lumea a adunat la Bucureşti, pe covorul negru, numele cunoscute ale vieţii mondene autohtone. Andreea Esca, Romaniţa Iovan, Cătălin Botezatu, Nicolai Tand şi Iulia Vântur au fost doar câteva dintre personalităţile prezente în mulţimea dornică să atingă rochiile legendare.
Piaţa de lux românească s-a îmbogăţit anual cu branduri celebre care au ales să vină şi în sud-estul Europei, chiar şi în contextul crizei.
Primele creaţii ale celor doi designeri au apărut pe podiumurile de modă din Milano, pentru prima dată, în 1985. Brandul este prezent în 40 de ţări, cu o reţea de 251 de magazine mono-brand şi peste 3.400 de angajaţi. Lansarea primului magazin Dolce&Gabbana în România
Citeşte şi: