RATUC trebuie să intre să opereze pe traseele din aria metropolitană, a apreciat liderul PSD, Remus Lăpuşan, nemulţumit că pe acest proiect a fost politizat execesiv. RATUC nu are nici o vină pentru sandalul în care a ajuns, crede Lăpuşan.
Liderul Consiliului Judeţean, Horea Uioreanu, este de părere că Regia Autonomă de Transport Urban Călători (RATUC) Cluj-Napoca nu va putea să asigure servicii de calitate pe traseele din aria metropolitană, pe motiv că parcul auto de care dispune ar fi numai bun de casat. De cealaltă parte, primarul Emil Boc îl acuză pe Uioreanu că ar lupta pentru intersele companiei Fany, în detrimentul RATUC. După ce şi consilierii locali USL au avut o dispută pe tema aceasta cu primarul Emil Boc, liderul PSD Remus Lăpuşan a ţinut să iasă public şi să spună că susţine proiectul de transport metropolitan. Mai mult, el a luat apărarea RATUC, apreciind că este extrem de neplăcut că s-a ajuns la acest scadal, având în vedere că toţi angajaţii acestei regii sunt nişte profesionişti. RATUC va intra să opereze pe traseele Floreşti, Apahida, Baciu, Chinteni, Baciu şi Feleac fără nici un fel de îndoială, a dat asigurări Lăpuşan.
Consilierii USL au refuzat să voteze propunerea primarului Emil Boc privind introducerea unei taxe speciale în biletul emis de Regia Autonomă de Transport Urban Călători. Consilierii USL au ieşit din şedinţa de Consiliu Local din pricina acuzelor aduse de Emil Boc, cum că aceştia ar fi susţinători ai companiei Fany. De altfel, Boc l-a acuzat şi preşedintele Consiliului Judeţean Horia Uioreanu că ar face jocul companiei de transport Fany, pentru a împiedica implementarea proiectului de transaport metropolitan. Întreaga dispută a început când Uioreanu a decis să reincludă traseele din Floreşti, Apahida, Baciu şi Chinteni în licitaţia publică pe care o organizează Ministerul Dezvoltării. Boc a precizat că se aşteapta