Centura Caransebeşului rămâne închisă până în aprilie 2014, deşi toţi se aşteptau la deschiderea ei, deoarece aceasta s-a închis la puţin timp după ce a fost… inaugurată.
Mai mult, administraţia oraşului e nemulţumită că maşinile mari şi grele distrug asfaltul oraşului şi rezistenţa clădirilor, fiind nevoite să tranziteze Carasebeşul, în lipsa unei centuri. Acum, există o taxă pentru tirurile care vor să tranziteze oraşul, între 20 şi 100 de lei.
Circulaţia rutieră pe Varianta de Ocolire a Municipiului Caransebeş, km 0+320 – km 9+158, se menţine închisă până la data de 15 aprilie 2014, în vederea executării lucrărilor de reparaţii la podul situat la km 7+374, anunţă CNADNR.
Rutele alternative recomandate pentru direcţia Timişoara – Bucureşti, pentru desfăşurarea traficului cu masa totală maximă autorizată mai mare de 3,5 tone, sunt următoarele: DN 6 Timişoara-Lugoj-Caransebeş, DN 68 Caransebeş – Haţeg, DN 66 Haţeg – Simeria, DN 6 Timişoara – Lugoj – Caransebeş, DN 58 Caransebeş – Reşiţa – Anina, DN 57B Anina – Bozovici – Iablaniţa (intersecţie cu DN 6).
Se recomandă ca în punctele de frontieră traficul de tranzit cu masa mai mare de 3,5 tone, să fie dirijat şi pe alte rute. Dirijarea şi informarea participanţilor la trafic vor fi realizate prin piloţi de circulaţie care vor fi în permanenţă la capetele sectorului de drum restricţionat. Conducătorii auto sunt rugaţi să respecte semnalizarea temporară aferentă închiderii circulaţiei.
Informaţii suplimentare privind starea reţelei de drumuri naţionale pot fi obţinute de la Dispeceratul Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România SA, la numerele de telefon 021/9360; 021/264.33.33; 021/264.33.34 sau accesând pagina de internet a Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (www.cnadnr.ro/Situaţia Drumurilor Naţionale).
Centura Caransebeşului r