Compania F64, cu o cifră de afaceri de 18 milioane de euro şi cu numeroase branduri de renume în portofoliu, va fi preluată de un investitor străin, la 12 ani de la lansare. F64 a fost înfiinţat în urmă cu 12 ani de către Marian Alecsiu şi Daniela Becheru. Iniţial a fost o afacere mică, între prieteni. În prezent, F64 s-a extins foarte mult şi este un adevărat hub al fotografiei. În 2013, F64 şi-a extins categoriile de produse, prin smartphone-uri şi tablete. După mediatizata campanie Black Friday, F64 a înregistrat o creştere în zona echipamentelor foto-video cu specificaţii premium de 70%, comparativ cu anul trecut. Anul 2013 faţă de 2012 poate fi considerat un an bun pentru zona e-commerce, dar nu şi pentru piaţa foto, având în vedere că aceasta a scăzut cu 15%. Totuşi, în aceste condiţii, business-ul F64 a înregistrat o creştere de 12 procente. Vânzările aparatelor mirrorless s-au dublat, iar vânzările aparatelor compacte şi DSLR au crescut cu 8,6 procente. Accesoriile pentru aparatele DSLR au înregistrat şi acestea vânzări mari pentru mid şi high level, cum ar fi: obiective, memorii, filtre şi imprimante foto. Rezultatele înregistrate de F64 în campania de Black Friday 2013 s-au concretizat în 14.800 de produse comandate, cu peste 75% mai mult decât în 2012 şi venituri de peste 9 milioane de lei. Tot în acest an, F64 a obţinut Premiul pentru cel mai bun magazin online în domeniul IT&C, respectiv Premiul pentru magazinul online cu cea mai bună prezenţă în Social Media în cadrul Galei Premiilor eCommerce. Citeşte mai mult despre F64
Bilanţul Black Friday la F64: cu 75% mai multe vânzări şi peste 14.000 de produse comandate de români De Black Friday 2013, F64, cel mai mare magazin online de produse şi accesorii foto-video a reuşit să vândă 14.800 de produse, cu 75% mai mult decât în 2012. Veniturile totale au fost de 9 milioane de lei. Black Friday: Inf