Retailerul suedez de fashion H&M a redeschis la finalul săptămânii trecute magazinul din AFI Palace Cotroceni, acesta devenind, după extinderea cu 800 de metri pătraţi, cea mai mare unitate deţinută de companie în România. Noua suprafaţă a magazinului este de peste 2.500 metri pătraţi. Următoarea unitate în funcţie de suprafaţă este H&M Unirii, cu 2.400 metri pătraţi.
În urma extinderii, magazinul cuprinde şi colecţia de decoraţiuni interioare a retailerului. H&M România deţine în prezent o reţea de 30 de magazine. Prin deschiderile de magazine din acest an, numărul angajaţilor H&M România va ajunge la circa 700 de persoane la sfârşitul anului, cu 100 mai multe decât în 2012.
Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 16.12.2013
Retailerul suedez de fashion H&M a redeschis la finalul săptămânii trecute magazinul din AFI Palace Cotroceni, acesta devenind, după extinderea cu 800 de metri pătraţi, cea mai mare unitate deţinută de companie în România. Noua suprafaţă a magazinului este de peste 2.500 metri pătraţi. Următoarea unitate în funcţie de suprafaţă este H&M Unirii, cu 2.400 metri pătraţi.
În urma extinderii, magazinul cuprinde şi colecţia de decoraţiuni interioare a retailerului. H&M România deţine în prezent o reţea de 30 de magazine. Prin deschiderile de magazine din acest an, numărul angajaţilor H&M România va ajunge la circa 700 de persoane la sfârşitul anului, cu 100 mai multe decât în 2012.
Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 16.12.2013