Instanţa a respins plângerile depuse împotriva rezultatului procedurii de atribuire a lucrărilor de construcţie a tronsonului de autostradă Nădlac-Arad, lot 1, astfel că autorităţile pot semna contractul cu asocierea Astaldi - MaxBoegl, câştigătoarea licitaţiei companiei de drumuri (CNADNR), potrivit Boştină şi Asociaţii.
„În acest moment nu mai există niciun impediment legal pentru ca autorităţile să nu poată semna contractul“, potrivit casei de avocatură, care a reprezentat consorţiul în acest proces. Curtea de Apel Bucureşti a respins joi ca nefondată plângerea împotriva rezultatului procedurii de atribuire, formulată de asocierea Porr Construct SRL - Porr BAU GmbH. Hotărârea este irevocabilă.
De asemenea, pe 4 noiembrie Curtea de Apel Bucureşti a respins ca nefondată, tot printr-o hotărâre irevocabilă, plângerea împotriva rezultatului procedurii de atribuire formulată de asocierea CCCF Drumuri şi Poduri Timişoara -Societatea de Construcţii în Transporturi - Luca Way. Construcţia autostrăzii Nădlac-Arad a fost împărţită în două loturi, pe o distanţă totală de aproape 39 de kilometri. Primul a fost adjudecat de asocierea româno - portugheză Romstrade-Monteadriano Engenharia e Construcao-Donep Construct, pentru 115,8 milioane euro, iar lotul al doilea a revenit constructorului austriac Alpine Bau, valoarea contractului fiind de 124,45 milioane euro.
Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 16.12.2013
Instanţa a respins plângerile depuse împotriva rezultatului procedurii de atribuire a lucrărilor de construcţie a tronsonului de autostradă Nădlac-Arad, lot 1, astfel că autorităţile pot semna contractul cu asocierea Astaldi - MaxBoegl, câştigătoarea licitaţiei companiei de drumuri (CNADNR), potrivit Boştină şi Asociaţii.
„În acest moment nu mai există niciun impediment legal pentru ca autorităţile să nu po