Ministerul Transporturilor nu a înapoiat Grupului Feroviar Român (GFR) garanţia de 10 milioane euro depusă în procesul de privatizare a companiei CFR Marfă, a declarat ministrul Transporturilor, Ramona Mănescu, într-o emisiune etlevizată.
GFR a depus o garanţie de 10 milioane euro şi un avans de 20 milioane euro într-un cont escrow, reprezentând 10% din valoarea acţiunilor CFR Marfă pe care urma să le preia, iar dacă privatizarea s-ar fi încheiat cu succes GFR trebuia să achite încă 172 milioane euro.
Privatizarea CFR Marfă a eşuat întrucât clauzele suspensive de care era condiţionată finalizarea tranzacţiei nu au fost îndeplinite, iar cumpărătorul, Grup Feroviar Român, nu a plătit întreaga sumă licitată până la 14 octombrie, când era data-limită prevăzută în Hotărârea de Guvern.
F. A. Ministerul Transporturilor nu a înapoiat Grupului Feroviar Român (GFR) garanţia de 10 milioane euro depusă în procesul de privatizare a companiei CFR Marfă, a declarat ministrul Transporturilor, Ramona Mănescu, într-o emisiune etlevizată.
GFR a depus o garanţie de 10 milioane euro şi un avans de 20 milioane euro într-un cont escrow, reprezentând 10% din valoarea acţiunilor CFR Marfă pe care urma să le preia, iar dacă privatizarea s-ar fi încheiat cu succes GFR trebuia să achite încă 172 milioane euro.
Privatizarea CFR Marfă a eşuat întrucât clauzele suspensive de care era condiţionată finalizarea tranzacţiei nu au fost îndeplinite, iar cumpărătorul, Grup Feroviar Român, nu a plătit întreaga sumă licitată până la 14 octombrie, când era data-limită prevăzută în Hotărârea de Guvern.
F. A.