Petrecerile de Craciun organizate de companii sunt, de cele mai multe ori, oportunitati de socializare si distractie alaturii de colegii de munca si de sefi, insa acestea se pot transforma rapid intr-un dezastru daca depasesti anumite limite.
In materie de petreceri ale firmelor, Ricky Eisen, fondatoarea unei companii de organizari evenimente din New York, Between the Bread, le-a vazut pe toate, scrie BBC Capital.
Aceasta isi aminteste in special de o angajata in stare de ebrietate, care s-a urcat pe o masa si a inceput sa danseze. Cum petrecerea avea loc pe un iacht si cum alcoolul si valurile nu sunt niciodata o combinatie buna, femeia a cazut si s-a ranit grav. Acesta este numai unul dintre scenariile in care o petrecere de Craciun se poate transforma intr-un dezastru.
Reguli de eticheta la serviciu
Expertii in cariera au cazut de acord asupra celor mai importante sfaturi despre ce trebuie si ce nu este indicat sa facem la evenimentele organizate de compania pentru care lucram.
Raspunsul la invitatie, un inceput bun
In primul rand, este foarte important sa raspunzi la invitatia pe care o primesti din parte firmei. Daca nu vrei sa mergi la petrecere, atunci trebuie sa anunti Departamentul de Resurse Umane ca raspunsul tau este "nu". De asemenea, daca vrei sa participi la eveniment, atunci trebuie sa dai un raspuns afirmativ si chiar sa apari la petrecere.
"Daca iti confirmi prezenta, este nepoliticos sa nu te mai duci. Absenta ta ar putea fi conservata, chiar si in cazul unui eveniment mai amplu", a afirmat Eisen.
Este o diferenta intre oamenii de afaceri si profesionistii in afaceri, cei din urma fiind mult mai atenti la detalii, inclusiv la faptul ca nu raspunzi unei invitatii din partea firmei, sustine Ann Marie Sabath, fondatoarea unei companii internationale care stab