În anul 2014, CFR Călători va pune, zilnic, la dispoziţia tuturor categoriilor de călători un număr total de 1.169 de trenuri, din care 247 de trenuri InterRegio şi 922 de trenuri Regio. Între timp, în Sălaj se aşteaptă finalizarea lucrărilor de reabilitare şi modernizare a Staţiei CFR Călători.
Potrivit companiei de căi ferate, în traficul intern se va asigura şi în 2014 serviciul public de navetă între marile oraşe şi localităţile din proximitatea acestora. În plus, se va menţine mersul de tren cadenţat pe rutele unde condiţiile de circulaţie şi exploatare permit acest lucru şi unde traficul de călători plătitori este cu preponderenţă de navetă: Bucureşti Nord - Piteşti - Craiova prin Roşiori Nord, Bucureşti Nord - Ploieşti şi Constanţa - Mangalia (în sezonul estival). În ceea ce priveşte zonele turistice precum Valea Prahovei, Vatra Dornei etc., pasagerii vor avea în continuare la dispoziţie un număr suficient de trenuri în funcţie de sezon şi de trafic, se arată în comunicatul citat. Faţă de 2013, toate trenurile InterRegio vor circula zilnic, cu excepţia a trei perechi de trenuri pe ruta Bucureşti Nord - Ploieşti. În plus, va fi introdusă câte o pereche de trenuri pe fiecare dintre rutele Bucureşti Nord - Constanţa, Galaţi - Constanţa şi Drobeta Turnu Severin - Timişoara Nord (din 1 februarie 2014). Totodată, se va relua legătura Bucureşti Nord – Cluj-Napoca prin Simeria, cu trenurile IR 1823/1824. Trenurile IR 1621/1622 vor conecta Bucureşti Nord de Timişoara, prin Arad. „În 2014, pasagerii vor avea la dispoziţie trenuri internaţionale zilnice directe din Bucureşti Nord către Viena (cu preţuri de la 39 euro pe sens), Budapesta (de la 29 euro pe sens), Sofia, Istanbul, Chişinău. De asemenea, oferta de transport internaţional include trenuri zilnice directe către Budapesta din Timişoara, Braşov, Târgu Mureş şi Cluj-Napoca. Din Timişoara, pasagerii pot c