Mai multe localităţi din judeţ nu au avut până de curând poştaşi, iar corespondenţa ajungea cu greu la cetăţenii din zonele respective. De cele mai multe ori oamenii au fost nevoiţi să plătească penalităţi la facturi din cauza faptului că nu le primeau la timp. Conform Oficiului Judeţean de Poştă, problema a fost soluţionată prin înfiinţarea de noi agenţii în localităţile respective.
Corespondenţa cetăţenilor din mai multe localităţi era transmisă de către angajaţii de la oficiul poştal Târgu Jiu. Problemele au început să apară odată cu restructurările efectuate de companie. Conform reprezentanţilor Oficiului Judeţean de Poştă, deficitul de poştaşi a fost soluţionat prin înfiinţarea de agenţii. Astfel, au fost angajaţi cetăţeni din localităţile respective care vor lucra în spaţiul pus la dispoziţie Poştei Române în propria locuinţă.
„Am remediat problemele peste tot, aveam la Godineşti probleme, la Bâlteni, Runcu şi Valea-Bolboşi. Pe aceste localităţi nu aveam angajaţi factori poştali, făceam cu salariaţii de la sediul OPRM. Începând cu luna noiembrie, am intrat în normalitate, am angajat salariaţi acolo şi oamenii fiind din comuna respectivă sper să nu mai avem niciun fel de problemă. S-au făcut agenţii acolo”, a spus Liliana Popescu, purtătorul de cuvânt al Oficiului Judeţean de Poştă.
Mai multe localităţi din judeţ nu au avut până de curând poştaşi, iar corespondenţa ajungea cu greu la cetăţenii din zonele respective. De cele mai multe ori oamenii au fost nevoiţi să plătească penalităţi la facturi din cauza faptului că nu le primeau la timp. Conform Oficiului Judeţean de Poştă, problema a fost soluţionată prin înfiinţarea de noi agenţii în localităţile respective.
Corespondenţa cetăţenilor din mai multe localităţi era transmisă de către angajaţii de la oficiul poştal Târgu Jiu. Problemele au început să apară odată cu restructurările efe