Odata cu ultima reclama, “The Epic Split”, Volvo Trucks demonstreaza ca o abordare neconventionala de marketing B2B functioneaza. Reclama s-a raspandit in toata lumea si este deja cea mai vizionata reclama auto din istoria Youtube, potrivit informatiiauto.ro.
Inca de la lansarea "The Epic Split" pe canalul Youtube in data de 14 noiembrie 2013, reclama a acumulat peste 59 milioane de vizualizari. S-a raspandit pe retelele sociale si canalele de stiri, fiind subiectul a mii de discutii si chiar devenind un fenomen in sine, imspirand crearea a numeroase reinterpretari proprii, atat din partea publicului, cat si a celebritatilor.
"The Epic Split"si povestea din spatele acestui film au obtinut:
- Peste 6 milioane de distribuiri pe retele sociale.
- Peste 10 milioane de afisari pe Google.com.
- Acoperire extinsa in mass-media din intreaga lume: reclama a facut subiectul a aproximativ 20.000 de editoriale online pana acum.
- O valoare mass-media estimata la 70 milioane euro.
Tag-uri: reclama, vizualizari, Youtube
Odata cu ultima reclama, “The Epic Split”, Volvo Trucks demonstreaza ca o abordare neconventionala de marketing B2B functioneaza. Reclama s-a raspandit in toata lumea si este deja cea mai vizionata reclama auto din istoria Youtube, potrivit informatiiauto.ro.
Inca de la lansarea "The Epic Split" pe canalul Youtube in data de 14 noiembrie 2013, reclama a acumulat peste 59 milioane de vizualizari. S-a raspandit pe retelele sociale si canalele de stiri, fiind subiectul a mii de discutii si chiar devenind un fenomen in sine, imspirand crearea a numeroase reinterpretari proprii, atat din partea publicului, cat si a celebritatilor.
"The Epic Split"si povestea din spatele acestui film au obtinut:
- Peste 6 milioane de distribuiri pe retele sociale.
- Peste 10 milioane de afisari pe Google.com.