DDB, parte a grupului de comunicare thegroup, anunţă lansarea campaniei "Ho-ho-ho the Rainbow!" dezvoltată pentru brandul Skittles. O premieră în comunicarea locală pentru brandul din portofoliul Wrigley Romania, campania outdoor cu ocazia Sărbătorilor de iarnă rescrie urările previzibile de Crăciun şi Anul Nou, într-un stil atipic şi foarte imprevizibil.
De la "DECEmbrie, De-aia, De'", la "Primeşte un cadou cuiva drag! Apoi altcuiva şi tot aşa!" sau «De Sărbători, mănâncă mult şi poartă "S"!» mesajele de tip TYPO din campanie sunt menite să atingă generaţia always on, tinerii mereu conectaţi la noile tehnologii. Campania a fost declinată în mediul OOH în locaţiile principale din Bucureşti, la metrou şi pe pagina de Facebook a brandului.
"Skittles este un brand extravagant care comunică la intersecţia dintre real şi imaginar, oferind acces la o realitate imprevizibilă, fără limitările obişnuite. Brandul îşi propune să ajute oamenii în exprimarea individualităţii, de aceea am ales ca anul acesta să întâmpinăm Sărbătorile cu câteva urări altfel, în stilul inconfundabil Skittles. Credem cu putere că noua campanie va contribui la consolidarea prieteniei frumoase dintre Skittles şi consumatori", a declarat Adina Bahcevanii, Brand Manager Confections, Wrigley Romania.
Roxana Memetea, Managing Partner, DDB, spune că "twist-urile creative" din campania pun în valoare cele două caracteristici fundamentale ale brandului: umorul şi impredictibilitatea. "În plus, ne adresăm unui tip de consumator destul de greu de câştigat de partea ta, ca brand. Tinerii de astăzi sunt mult mai exigenţi cu brandurile pe care le consideră cool. A găsi limbajul şi abordarea care să îi sensibilizeze, aceasta a fost marea provocare, la care am răspuns cu entuziasm", a completat aceasta.
DDB, parte a grupului de comunicare thegroup, anunţă lansarea campaniei "Ho-ho-ho the