Numărul companiilor care acordă tichete de vacanţă sau tichete cadou la sfârşit de an a crescut cu 8%, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2012
Aproximativ 60% dintre companiile care au acordat în acest an tichete de vacanţă sau tichete cadou angajaţilor lor sunt firme care au peste 1.000 de angajaţi
Numărul companiilor care acordă tichete de vacanţă sau tichete cadou în perioada Sărbătorilor de iarnă a crescut cu 8% comparativ cu aceeaşi perioadă din 2012, potrivit datelor companiei Sodexo.
Companiile din industria chimică şi metalurgică, auto şi alte servicii se situează pe primele trei locuri în topul companiilor care şi-au motivat angajaţii cu tichete de vacanţă în 2013.
Aproximativ 60% dintre companiile care au acordat în acest an tichete de vacanţă sau tichete cadou angajaţilor lor sunt firme care au peste 1.000 de angajaţi.
Valoarea medie a unui coş cadou dăruit de companii partenerilor de business este de 300 de lei/partener, potrivit statisticilor jucătorului de pe piaţa românească a tichetelor.
Compania Sodexo a identificat, în urma unei analize derulate în intervalul ianuarie - decembrie 2013, principalele tendinţe în utilizarea şi acordarea tichetelor de vacanţă şi a tichetelor şi coşurilor cadou.
"O parte din companiile care au bugete rămase neutilizate la final de an aleg să-şi recompenseze angajaţii sau partenerii de business oferindu-le posibilitatea de a-şi alege singuri cadourile preferate, în cazul tichetelor de cadou, sau de a merge într-o vacanţă în România. Observăm că această tendinţă este în creştere în acest an, întrucât cu 8% mai multe companii au optat până acum pentru recompensarea angajaţilor cu tichete în perioada Sărbătorilor de iarnă, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2012", a declarat Jean Istasse, CEO Sodexo România.
Facilităţile fiscale ajută companiile să îşi reducă cheltui