Marele pariu al relansării businessului cu companii: îmbunătăţirea decisivă a experienţei clienţilor în relaţia cu banca.
La capătul a 18 luni de diagnosticare, analiză, modelare şi execuţie, divizia corporate banking şi pieţe de capital din BCR are din toamnă o nouă structură organizaţională centrată pe industrii, în loc de regiuni, cu o echipă mult înnoită şi în bună parte mobilă, angajată să aducă cea mai mare bancă de pe piaţă în rând cu liderii segmentului corporate în materie de calitate a serviciului şi chiar mai sus.
„A durat ceva, dar acum noua structură este la locul ei. Urmează businessul, la intensitate crescândă. Avem un obiectiv mai puternic ca niciodată de a finanţa economia reală, de a finanţa creşterea“, spune Sergiu Manea, 41 de ani, vicepreşedinte executiv pe corporate banking la BCR. Recrutat de austriecii de la Erste pe finalul lui 2011 şi instalat în boardul BCR în aprilie 2012, el a rămas la începutul toamnei unicul responsabil cu liniile de afaceri clienţi corporativi şi pieţe de capital după ce iniţial împărţise zona businessului corporate cu Wolfgang Schoiswohl, păstrat din echipa fostului CEO Dominic Bruynseels.
Puncte forte pe care mizează noua strategie corporate a BCR: furnizarea de expertiză specializată pe industrii - „Credem că abilitatea de a înţelege ciclurile de dezvoltare ale unui client depinde de înţelegerea industriei în care operează“ - şi proximitate pentru facilitatea contactului cu clienţii pe seama unei reţele de 60 de sucursale pentru companii (în loc de 40 înainte) coordonate prin 10 mari centre comerciale (în loc de 8 înainte) care reprezintă tot atâtea mari arii geografice şi la care se adaugă alte 12 centre comerciale situate în oraşe mai mici. Continuarea pe ZFCorporate
Marele pariu al relansării businessului cu companii: îmbunătăţirea decisivă a experienţei clienţilor în relaţia c