• Pentru presedintele Consiliului Judetean Iasi, reabilitarea drumurilor nu a constituit nicio prioritate in decursul acestui an • Cristian Adomnitei a dovedit ca are alte interese la varful institutiei si ca toate promisiunile date sutelor de mii de ieseni pentru reabilitarea arterelor nu au fost decat apa de ploaie
Cu una dintre cele mai vaste retele de drumuri judetene din intreaga tara, Iasul a avut de suferit in decursul anului in privinta alocarilor de fonduri pentru reabilitarea arterelor. Atat Guvernul Ponta, cat si conducerea Consiliului Judetean Iasi au tratat reabilitarea drumurilor judetene si comunale din Iasi la capitolul diverse. Guvernul a alocat doar 11 milioane de lei la inceputul anului, iar CJ a dispus alocarea unei sume aproape identice pentru Directia Judeteana de Drumuri. In aceste conditii, investitiile au fost minime, iar drumarii s-au multumit doar sa peticeasca si sa pietruiasca o serie de drumuri. Iasul are o retea de 1.050 de kilometri de drumuri judetene. Acestea sunt atat de asfalt, cat si de piatra sau de pamant. De suferit au in principal iesenii care locuiesc in zonele cu drumuri de pamant, care in anul ce vine nu vor vedea nici macar un kilometru de asfalt. Iasul musteste de astfel de drumuri judetene. Patru kilometri intre Stornesti si DJ 282 D, alti 20 kilometri intre Targu Frumos si Tupilati sau 15 kilometri intre DN 24 si comuna Grozesti sunt doar cateva exemple in acest sens. In judet mai sunt si alte drumuri de pamant, precum Bodesti - Dagata, Iasi - DJ 247, Vanatori - limita judetului Vaslui, Ciurea-Holboca, Alexesti - limita judetului Vaslui, Trifesti - Gorban, limita Neamt - limita Vaslui, DN 28 B - Gropnita, Iasi - limita Botosani, Potangeni - Madarjac sau Baltati - Tibana. Intreaga lungime a drumurilor de pamant este de 99,6 kilometri.
Masterplan de ochii lumii
In plus, seful CJ a eviden