Varianta ocolitoare a Caransebeşului, inaugurată în decembrie 2011, a costat 30 de milioane de euro. Lucrările la cei 12 kilometri de drum au durat doi ani. În ciuda celor 2,5 milioane de euro cheltuite pentru fiecare kilometru, șoseaua de centură a fost mai mereu stricată. În cei doi ani de la darea în folosință, pe centură s-a circulat cinci luni, căci în mai 2012 drumul s-a închis pentru reparații la același pod pentru care șoseaua a fost închisă tot anul acesta și mai rămâne închisă patru luni din 2014. Din iulie 2012 drumul a fost redeschis, dar în toamnă deja drumul era impracticabil datorită denivelărilor produse de caniculă pe trama stradală. Cu alte cuvinte, centura rămâne închisă până la Paște.
La fix un an de la prima închidere a drumului, se produce a doua, pentru repararea unui pod. E vorba de podul de la Valea Mică. Dacă nu s-ar interveni urgent la consolidare, construcția s-ar putea prăbuși. Oficial ”se închide circulaţia rutieră pe traseul Variantei Ocolitoare a Municipiului Caransebeş km 0+320 – 9+158, în vederea executării lucrărilor de reparaţii la pod km 7+374”, conform informării transmise de Alina Sabou, de la DRDP Timiș. La acest pod s-a lucrat tot 2013 și se va mai lucra în primele patru luni ale lui 2014, Compania Națională de Drumuri Naționale și Autostrăzi estimând că vor redeschide circulația pe 15 aprilie 2014.
”Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România anunţă participanţii la trafic că, circulaţia rutieră pe Varianta de Ocolire a Municipiului Caransebeş, km 0+320 – km 9+158, se menţine închisă până la data de 15 aprilie 2014, în vederea executării lucrărilor de reparaţii la podul situat la km 7+374”, transmite Alina Sabou, purtător de cuvânt al DRDP Timișoara.
Rutele alternative recomandate pentru direcţia Timişoara – Bucureşti, pentru desfăşurarea traficului cu masa tota