Cel mai extins lanţ de petshop-uri din România a deschis un nou magazin stradal în Bucureşti primul şi pe cel de-al 38-lea din ţară, în urma unei investiţii de 100.000 de euro. Animax intră, de anul acesta, într-o nouă epocă: cea a francizelor. Primul val al noii strategii de expansiune se va materializa chiar luna aceasta, prin inaugurarea unei francize în Alexandria.
Noul magazin (50 mp) este situat pe Şoseaua Ştefan cel Mare nr. 42. Prin inaugurarea recentă, Pet Product Bucureşti, deţinătorul lanţului de magazine Animax, ajunge la 38 de unităţi în Bucureşti şi în ţară.
Atenți la tot ce se cere și la ce ar putea fi rentabil, cei de la Animax au deschis, în Shopping City Galați, şi primul lor Pet Spa&Resort (200 mp); s-au investit 200.000 de euro într-un spațiu destinat serviciilor de înfrumuseţare şi toaletare canină (Animax Pet Grooming), un centru specializat în servicii de spa pentru animale de companie (Animax Pet Spa ), plus un spaţiu de joacă pentru căţei, destinat vizitatorilor care doresc să meargă la cumpărături (Animax Dog Daycare).
La mare căutare în magazinele Animax sunt pisicile și câinii, care costă până în 2.000 de lei - aproape 80% din necuvântătoarele vândute -, dar se fac achiziții și de cinci ori mai scumpe. „Papagalul Ara, care trăieşte până la 80 de ani şi poate memora până la 2.000 de cuvinte, costă 11.000 de lei. Vindem 3-4 exemplare pe an“, dă un exemplu concret Ionuţ Mareş, directorul operaţional al Animax.
De menționat că businessul antreprenorului Cristian Ludovic Pop, care a deschis acum 12 ani primul petshop Animax, intră, de anul acesta, într-o nouă epocă: cea a francizelor. Primul val al noii strategii de expansiune se va materializa chiar luna aceasta, prin inaugurarea unei francize în Alexandria.
Dacă până acum orașele cu peste 100.000 de locuitori au acaparat cea mai mare parte din resursele şi at