Cea mai importantă campanie dedicată problemei exodului personalului medical din țară, “De profesie: medic în România”, a fost premiată la prestigioasa competiție internațională European Excellence Awards
Inițiativa, lansată de Consiliul Investitorilor Străini, prin Grupul de Lucru pe Sănătate prezidat de GSK, realizată cu sprijinul Ministerului Sănătății și Colegiului Medicilor și implementată de agenția GMP PR, a fost considerată cea mai de succes campanie, la nivel european, în categoria de comunicare a “Asociațiilor”
Luni, 16 decembrie 2013 Campania “De profesie: medic în România”, lansată de Consiliul Investitorilor Străini (Foreign Investors Council, FIC), prin Grupul de Lucru pe Sănătate, a reușit să obțină recunoașterea, la nivel european, în cadrul galei European Excellence Awards. Evenimentul a avut loc pe 5 decembrie, la Munchen, Germania, în prezența a peste 500 de profesioniști din domeniul comunicării și al relațiilor publice. Competiția premiază cele mai bune campanii de comunicare din Europa ale companiilor, agențiilor și ONG-urilor din diverse industrii, precum tehnologie, energie, transport, telecom, sănătate, cultură sau turism.
Campania “De profesie: medic în România”, inițiată de FIC, a fost susținută încă de la început de GSK România, Ministerul Sănătății, Ministerul Muncii, Familiei și Protecției Sociale, Ministerul Educaţiei, Ambasada Marii Britanii la Bucureşti, fiind implementată cu ajutorul agenției GMP PR. Juriul a apreciat creativitatea campaniei românești, nivelul de inovație, strategia din spatele campaniei și eficiența în privința raportului dintre costuri și publicul atins de mesajele acesteia, în condițiile în care inițiativa a izbutit, în mai puțin de un an, să atingă o serie de cifre impresionante. Astfel, peste 10 milioane de persoane au aflat despre campanie prin intermediul știrilor și reportajelo