Lars Lund, country manager al retailerului de mobilă kika România, spune că în 2013 a fost interesant să vadă că românii au cumpărat produse scumpe cum sunt corpurile de iluminat cu cristale Swarovski sau covoarele orientale de 10.000 de euro.
„Creşterea pentru noi a venit din segmentul de mijloc, însă a fost interesant să vedem că sunt şi anumite produse din segmentul high end, ca de exemplu obiectele de iluminat ce au cristale Swarovski cu preţuri de 4-6.000 de lei care se vând foarte bine. Suntem unul dintre magazinele din cadrul kika cu cele mai mari vânzări pe aceste produse, ceea ce este foarte ciudat. La covoare orientale, suntem al doilea magazin din lanţ, iar oamenii cumpără covoare de 10.000 de euro, în România. Nu trăim din acestea, însă se vând pentru că le avem“, a spus Lund într-un interviu acordat ZF.
kika, retailer cu afaceri de 10 mil. euro anul trecut pe piaţa locală, a ajuns în portofoliul sud-africanilor de la Steinhoff Group în urma unei tranzacţii internaţionale care s-a finalizat în noiembrie. În această perioadă, noii acţionari ai grupului finalizează planul pentru România şi regiune.
Citiţi mai multe detalii aici
Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 17.12.2013
ZF Corporate este serviciul specializat de ştiri cu plată al Ziarului Financiar. Pentru a putea citi aceste ştiri trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Imobiliare şi altele). Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286, tel. mobil: 0766.606.994) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro sau stefan.paraschiv@m.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.
Lars Lund, country manager al retailerului de mobilă