Societatea de asigurări şi-a dat accceptul de înlocuire a jenţii după care s-a “răzgandit” După ce a plătit o poliţă full CASCO, un asigurat la Astra Asigurări s-a trezit bun de plată cu 1.300 de lei pentru o jantă. Deşi clientul susţine că nu a solicitat nicio înlocuire de piesă pentru că cea veche mai este bună de folosit, noul accesoriu nu este acoperit de asigurare dar este obligatoriu la plată. De circa o lună, maşina lui Ion Anghene este blocată în service pană la plata sumei în litigiu
De aproape o lună, un focşănean, beneficiarul unei asigurări de tip CASCO de la Astra Asigurări, este tratat cel puţin cu lipsă de respect de cei care i-au încheiat, în luna septembrie a acestui an, contractul şi poliţa cu pricina. Mai mult, în toată această perioadă, proprietarul maşinii este pieton sau utilizator de taxi pentru că.... maşina, un Volkswagen Touareg, înregistrată pe firma al cărui acţionar unic şi administrator este, deşi a fost reparată, nu poate fi eliberată din service. Motivul? Societatea de asigurare nu îşi dă acceptul de plată pentru o parte din suma din deviz, echivalentă uneia dintre piesele înlocuite. În acest fel, clientul se vede nevoit ori să achite suma în cauză, ori să aştepte pană cand firma de asigurări îi comunică acelaşi lucru: că trebuie să plătească piesa. La un preţ deloc modic.
Totul a început de la tamponare
După ce a fost implicat într-o tamponare pe 1 noiembrie, focşăneanul a mers în termenul legal la asigurătorul în cauză şi a prezentat maşina avariată, solicitand ca aceasta să-i fie reparată. Asiguratului i s-a făcut o notă de constatare din care rezulta că vehicul are nevoie de următoarele reparaţii: portiera spate stanga de vopsit, înveliş bară protecţie spate vopsit, spoiler spate de înlocuit, jantă aluminiu stanga spate 17 de înlocuit, şi siglă VW jantă stanga spate de înlocuit. Pe 11 noiembrie, după efe