F64 trebuia să anunţe astăzi numele investitorului străin care a cumpărat afacerea. În schimb, a făcut un marketing stunt. Şi-a atins scopul? Nu şi l-a atins? Acestea este povestea celei mai mari ţepe primite în cariera mea scurtă de jurnalist. Să vă povestesc ce s-a întâmplat. Vineri vine un comunicat oficial de la F64 prin care anunţă vânzarea grupului către un investitor străin şi o invitaţie la conferinţa de luni dimineaţă, de la 11. În momentul următor m-am activat. Nu numai eu, probabil majoritatea colegilor din presă. S-au dat nume privind investitorul misterios, s-au aruncat zvonuri. Am considerat că cel mai bun lucru pe care pot să-l fac din punct de vedere jurnalistic şi analitic până la urmă, este să-i invit pe cei de la F64 la Adevărul Live, emisiunea noastră zilnică. Mi-am pregătit întrebările, şterse acum cu roşu, am căutat, m-am documentat. Am muncit. Dar nu ăsta e argumentul frustrării mele. Luni la 11, F64 a anunţat că investitorul este Moş Crăciun, ca parte a unei campanii de sărbători a magazinului. Cine vine în F64, poate să doneze pentru copii cadouri de Crăciun. Şi aşa a fost cea mai mare ţeapă din carieră. Ne uitam unii la alţii ciudat, nu ştiam ce să facem mai exact şi speram să fie un preambul al anunţului. Mi-aş dori ca acesta să fie doar primul pas şi chiar să existe un investitor. Ar fi o campanie genială.
Adevărul Live cu Marian Alecsiu de la F64 despre acest subiect, piaţa foto şi perspectivele ei. Disclaimer: Şi-a cerut scuze de vreo trei ori. Cam atât de bună a fost farsa. Am simţit regretul, fără îndoială. Marian Alecsiu, F64: tranzacţia anului în România s-a transformat în farsa anului. Cât de fair play a fost mişcarea?
De ce nu e în regulă? Pentru că zeci de jurnalişti au muncit, au verificat, au muncit şi au dat o ştire falsă. Pentru că zeci de jurnalişti poate aveau ceva de muncit în dimineaţa asta, dar