Daca visul tau este sa devii insotitor de zbor, trebuie sa stii ca nu e atat de greu pe cat ai crede. Mai ales daca esti dispus sa iti schimbi si domiciliul si sa te muti intr-unul din calduroasele orase ale Orientului Mijlociu: Doha, Dubai, Abu Dhabi.
Ai nevoie de cursuri de stewardesa in prealabil? Companiile arabe cauta oameni de toate felurile. Nu trebuie sa fii model, nu trebuie sa ai experienta anterioara in aviatie si, cel mai important, nu ai nevoie de cursuri de stewardesa in prealabil.
Ei se ocupa de scoala de aviatie, simulatoare, obtinere de licente aviatice etc, potrivit Eva.ro.
Cum te prezinti la inteviu?
Daca te-ai interesat ce inseamna jobul de stewardesa si urmeaza sa mergi la interviu, pregatirea pentru acesta este cea mai importanta.
Tinuta ideala pentru „marea intalnire" cu intervievatorii este formata din costum negru cu fusta, camasa alba, ciorapi culoarea pielii (sa se poata vedea daca ai semne/tatuaje pe picioare), pantofi cu toc, parul strans in coc si neaparat ruj rosu pe buze.
Trebuie sa fii atenta la detalii: manichiura, cum stai picior peste picior, nu sta cocosata sau „prelinsa" pe scaun, si ZAMBESTE. Mult, pana te dor muschii fetei. Daca la finalul interviului nu te dor obrajii de la atata zambit, nu ai nicio sansa.
Mai multe despre conditiile in care te poti angaja ca stewardesa aici.
Blue Air, singura companie romaneasca low-cost, foloseste numai angajati romani pentru rutele operate din Bucuresti si Bacau, scrie Business Magazin. Salariul unui insotitor de bord de pe cursele Blue Air porneste de la 750 de euro lunar, potrivit unor surse din piata, in timp ce un sef de cabina poate castiga peste o mie de euro.
Salariul unui insotitor de bord de pe cursele Wizz Air porneste de la 600 de euro lunar, potrivit unor surse din piata, in timp ce un sef de cabina poate castiga