Pe de alta parte, Kinder, Danone , Nestle, Tedi, Milka, Dorna, Napolact, Barni, Tymbark si Hochland sunt marcile cel mai puternic percepute de catre parinti ca branduri destinate copiilor.
Topul respecta in mare masura ierarhia investitiilor in publicitate din ultimii ani. Practic, toate aceste marci se afla in topul celor mai mari investitori in publicitate, din categoriile mancare si bautura.
Napolact este considerat de catre parinti cel mai sanatos brand pentru copiii lor. In Topul marcilor sanatoase, Napolact este urmat de Zuzu, Dorna, Milli si Santal. Daca Kinder, Danone si Nestle sunt categoric percepute de parinti ca branduri pentru copii, acestia nu le considera si cea mai sanatoasa alegere pentru cei mici.
Kinder nu se claseaza in top 10 marci sanatoase, iar Nestle si Danone ocupa locurile opt, respectiv noua in clasament.
De asemenea, daca Tedi si Tymbark se clasau in topul notorietatii pe locurile 4, respective 9, in clasamentul marcilor sanatoase bauturile racoritoare sunt reprezentate doar de Santal.
Citeste si:Cat de iubite sunt brandurile Danone, Coca-Cola, Orange, Volkswagen, BCR, GoogleNoua perspectiva a Bursei: Cum vrea Tradeville sa aduca giganti mondiali investitorilor romaniCocoon Bucharest a redesenat gama Casa Buna de la Danone
“Studiul a demonstrat inca o data ca exista o corelatie puternica intre bugetele de marketing si perceptia asupra marcilor dar si ca atributul <