După ce campaniile publicitare în care a fost implicat au devenit virale, Ghiţă a hotărât să profite de celebritate şi să aducă brânza din Jina pe mesele bucureştenilor. O vinde chiar el, împreună cu sora, cumnatul şi "un tovarăş" într-un mic magazin din Piaţa Progresul.
"Nu vreţi un pahar cu ţuică?" ne-a invitat la masă Gheorghe Dănuleţiu, alias "Ghiţă Ciobanul", în stilul ospitalier cu care ne-a obişnuit în campaniile publicitare care l-au făcut celebru. De data aceasta, nu a trebuit să mergem până în "vârfu' muntelui" din Jina pentru a-l întâlni pe Ghiţă. De o săptămână, îşi petrece tot mai mult timp în Capitală, unde se ocupă de magazinul inaugurat săptămâna trecută în cadrul Pieţei Progresul. Ghiţă vinde acolo produse din lapte şi carne de porc, rezultatul celor 1.000 de oi pe care le are, dar şi ale altor 1.000 ale lui "cumnatu'", şi 700 ale unui "tovarăş".
Ghiţă vinde produse lactate, dar şi din carne de vită sau porc: un kilogram de caş costă 23 de lei, un kilogram de caş afumat, 27, salamul de vită - 35 de lei, ceafa de porc - 31 de lei, cârnaţii afumaţi -37, iar lista continuă cu alte specialităţi realizate de familia ciobanului.
Luaţi de gustaţi", ne-a spus el în timp ce ne întindea o bucăţică de telemea marca Jina pe vârful cuţitului. Era îmbrăcat într-o bluză Lacoste, la care a asortat clopul cu care s-a făcut cunoscut în reclame. Cumnatul şi "tovarăşul" erau şi ei în magazin, înfruptându-se din produsele proprii şi dintr-o pâine mare, ca la Jina. Sora lui Ghiţă, "cea cu miţoasele", era concentrată pe clienţi. Deşi era ora prânzului, într-un interval de zece minute, în magazinul ciobanului au intrat şase oameni. Ghiţă nu a calculat încă numărul zilnic de clienţi, dar a observat că sunt oameni care intră în magazin doar ca să îl vadă, "dau autografe, fac poze cu oamenii, unii se bucură că m-au văzut." Curioşi sunt însă şi ceilalţi