Suleyman Magnificul, numele serialului turcesc de la Kanal D, se află în topul celor mai populare căutări făcute în acest an de români pe Google, potrivit cunoscutului studiu Zeitgeist (“spiritul vremurilor”, în limba germană), dat publicității astăzi de motorul de căutare.
Motorul de căutare a publicat astăzi topul anual al celor mai populare căutari din România în 2013.
Suleyman Magnificul s-a clasat pe locul patru, în topul căutărilor generale, după “rezultatele la BAC”, “Paul Walker” și “Black Friday 2013″.
Show-ul Românii au talent, difuzat de Pro TV, ocupă prima poziție în “Top căutări emisiuni de televiziune“, urmat de Vocea României, o altă producție a grupului Pro.
Locurile trei și patru sunt luate de două emisiunii ale postului Antena 1, Acces Direct și Un Show Păcătos.
Topul arată că românii au un interes crescut și pentru emisiunile de tip “bingo“. Bingo România (locul cinci) și Super Bingo Metropolis (locul opt) se află și ele în top 10 căutări după emisiuni de televiziune.
“Fainoșagul” din reclama la Pate Ardealul le-a trezit curiozitate românilor. Astfel că invenția lexicală ocupă primul loc în categoria celor mai populare căutări “Ce este…”.
Utilizatorii de internet din România au fost aproape la fel de interesați de cuvinte precum: “aflatoxină”, “hemofilie”, “MCV”, “halloween” și “gazpacho”.
La capitoalul competiții sportive, meciurile echipei Steaua cu Ajax, respectiv Chelsea au beneficiat de cel mai mare interes din partea românilor, potrivit topurilor Zeitgeist 2013.
Căutările “în trend” din anul 2013 arată un interes crescut pentru educaţie, showbiz şi divertisment.
“Rezultate bac 2013″ alaturi de “Paul Walker” şi “Black Friday 2013″ deschid lista termenilor care au cunoscut o creştere masivă faţă de anul trecut, potrivit unui comunicat al Google.
Paginademedia.ro vă prezintă, în continu