Nivelul mare de materialism ramane in Asia, mai exact in India (58%), aflata pe locul doi in privinta masurarii succesului prin lucrurile detinute de oameni. India este urmata la distanta mica de Turcia (57%).
Clasamentul continua cu Brazilia (48%), Coreea de Sud (45%), Polonia (39%), Franta (34%), Africa de Sud (33%), Rusia (32%), Argentina (29%), Belgia (28%), Germania (27%), Australia (24%), Japonia si Italia (22%), SUA (21%), Canada (20%), Marea Britanie (16%), Spania (15%) si Suedia (7%).
Citeste si:Mark Mobius: Ce a fost si ce va fiAur sau diamante? Vezi cum vor evolua preturile in urmatorii aniTopul celor mai scumpe piete imobiliare de lux
De asemenea, chinezii se simt presati sa faca bani si sa fie oameni de succes. Intr-un astfel de top, China reprezinta 68%, urmata de Africa de Sud si Rusia (66%), India (60%) si Turcia (53%). In acelasi timp, nivelul optimismului este mare in privinta vietii personale (59%) decat in privinta tarii (32%).
Totusi, chinezii sunt cei mai mari cumparatori de produse de lux. China reprezinta aproape o treime din achizitii la nivel mondial, sustine compania de consultanta Bain&Co. Acum cinci ani, China a reprezentat putin peste 10% din achizitiile de lux in intreaga lume. Gustul Chinei pentru lux se simte chiar si in industria de pompe funebre, noteaza QZ.
Nivelul mare de materialism ramane in Asia, mai exact in India (58%), aflata pe locul doi in privinta masurarii succesului prin lucrurile detinute de oameni. India este urmata la distanta mica de Turcia (57%).
Clasamentul continua cu Brazilia (48%), Coreea de Sud (45%), Polonia (39%), Franta (34%), Africa de Sud (33%), Rusia (32%), Argentina (29%), Belgia (28%), Germania (27%), Australia (24%), Japonia si Italia (22%), SUA (21%), Canada (20%), Marea Britanie (16%), Spania (15%) si Suedia (7%).
Citeste si:Mark Mobius: Ce a fost si ce va fiA