Cea mai mare reţea de socializare din lume va începe, de joi, să distribuie spoturi publicitare video, care vor rula pe pagina principală a utilizatorilor atât pe platforma web, cât şi pe smartphone-uri, au declarat pentru Wall Street Journal surse apropiate situaţiei.
Reclamele vor rula automat, indiferent dacă utilizatorul face click, au precizat sursele citate. Durata reclamelor video pe Facebook nu este cunoscută în prezent, însă, potrivit Bloomberg, aceasta ar urma să fie de 15 secunde, iar numărul spoturilor promovate pe Timeline-ul utilizatorilor să fie limitat la 3 pe zi.
Pentru început, serviciul de spoturi video ar putea fi disponibil doar în SUA, unde piaţa publicităţii TV este estimată la 66,4 miliarde de dolari în acest an.
Industria publicităţii spera ca Facebook să ofere posibilitatea reclamelor video înainte de sezonul cumpărăturilor din perioada sărbătorilor de iarnă, însă compania a amânat lansarea serviciului pentru a nu deranja utilizatorii.
Mark Zuckerberg, fondator şi CEO al companiei, s-a implicat personal în dezvoltarea serviciului de spoturi video şi a întârziat introducerea lui, pentru a rezolva probleme de performanţă. Facebook a testat serviciul săptămâna trecută.
WSJ scria în august, citând surse din mediul corporatist, că publicitatea video pe Facebook va fi scumpă, reţeaua având intenţia să perceapă o taxă de 2 milioane de dolari pe zi pentru a permite unui advertiser să distribuie un spot către toţi utilizatorii din SUA cu vârste între 18 şi 54 de ani.
Cea mai mare reţea de socializare din lume va începe, de joi, să distribuie spoturi publicitare video, care vor rula pe pagina principală a utilizatorilor atât pe platforma web, cât şi pe smartphone-uri, au declarat pentru Wall Street Journal surse apropiate situaţiei.
Reclamele vor rula automat, in