O campanie de marketing a operatorului aerian Lufthansa a convins 42 de suedezi sa-si schimbe legal numele in Klaus sau Heidi pentru a castiga o locuinta in Berlin.
Operatorul german Lufthansa a inceput in luna octombrie in Suedia campania de marketing „schimba-ti numele in Klauss-Heidi, spune-ne de ce ai facut-o si intra in cursa pentru castigarea unui nou inceput in Berlin".
Apartamentul pus la bataie de companie are 70 de metri patrati, un dormitor, balcon si bucatarie mobilata. Premiul cel mare include o bicicleta personalizata cu noul nume inscris pe ea, lectii de germana si doua zboruri gratis catre Frankfurt sau Munich.
Castigatorul campaniei a fost anuntat sambata de Lufthansa. Acesta este Michael Klaus-Heidi Andersson, are 24 de ani si este din localitatea suedeza Fjugesta. Mai multe pe zf.ro.
Foto: qz.com Tag-uri: Lufthansa, nume, concurs
O campanie de marketing a operatorului aerian Lufthansa a convins 42 de suedezi sa-si schimbe legal numele in Klaus sau Heidi pentru a castiga o locuinta in Berlin.
Operatorul german Lufthansa a inceput in luna octombrie in Suedia campania de marketing „schimba-ti numele in Klauss-Heidi, spune-ne de ce ai facut-o si intra in cursa pentru castigarea unui nou inceput in Berlin".
Apartamentul pus la bataie de companie are 70 de metri patrati, un dormitor, balcon si bucatarie mobilata. Premiul cel mare include o bicicleta personalizata cu noul nume inscris pe ea, lectii de germana si doua zboruri gratis catre Frankfurt sau Munich.
Castigatorul campaniei a fost anuntat sambata de Lufthansa. Acesta este Michael Klaus-Heidi Andersson, are 24 de ani si este din localitatea suedeza Fjugesta. Mai multe pe zf.ro.
Foto: qz.com Tag-uri: Lufthansa, nume, concurs