Brandul Universităţii Cluj începe să atragă companii din afara Transilvaniei. Noul preşedintele clubului de fotbal, Vlad Munteanu, a prezentat astăzi un parteneriat cu o companie de brokeraj din Bucureşti, care a încheiat un contract de publicitate cu Universitatea Cluj. Reprezentantul companiei spune că a vrut să se asocieze su simbolul "U" Cluj.
Vlad Munteanu a pornit o campanie de atragere a companiilor care doresc să-și asocieze numele cu brandul Universității Cluj.
"Încercăm să aducem cât mai mulţi parteneri alături de noi", spune preşedintele Universităţii Cluj, Vlad Munteanu. "Avem nişte pachete pregătite pentru dânşii şi suntem în discuţii şi cu alţi oameni în a găsi această modalitate de a colabora. Sunt parteneri de publicitate, oameni care caută să se asocieze cu ideea "U". DIn punctul nostru de vedere aceste contracte de publicitate sunt făcute şi în ideea de a-i ajuta pe aceşti sponsori; cluburile de fotbal sunt şi ele prestatoare de servicii, nu doar să încaseze".
Primul contract a fost încheiat cu o companie de brokeraj cu sediul central în Bucureşti, dar cu sucursale în toată ţara. Reprezentantul companiei a declarat că Universitatea Cluj este un simbol care va ajuta firma de brokeraj să-și promoveze afacerea în zonă. "Universitatea Cluj, din punctul nostru de vedere, este mai mult decât o echipă de fotbal, este un simbol", spune directorul firmei de brokeraj, Viorel Vasile. "Ne dorim să facem business în zonă şi ne dorim să fim legaţi de ceea ce înseamnă simbolul Universiatea Cluj".
Numele sponsorului va fi imprimat pe tricourile de joc, sub numărul de pe spate. Cele două părţi nu au făcut publică suma din contract.
Reporter: Alin Golban
Operator: Călin Fedeleș