TIMISOARA. Ioan Goia este, din nou, oficial, seful Regiei Autonome de Transport in Comun Timisoara. De altfel, el a fost si singurul candidat inscris in concurs. A castigat ‘competitia’ cu o nota destul mare.
Conform comisiei de evaluare, Goia a castigat competitia, la care era inscris doar el, inca de luni dimineata, cand s-a incheiat etapa a treia, de sustinere a lucrarii privind “Strategia de conducere pentru atingerea obiectivelor si criteriilor de performanta stabilite in HCL 256/14.05.2013″. A trecut si de interviu. Culmea, cu aceeasi nota la ambele probe: 9,96 pentru lucrare si 9,96 pentru interviu, au decis membrii comisiei.
Nu este primul concurs pentru sefia regiei din palmaresul lui Ioan Goia. Prima data a ocupat functia in 2008. Un an mai tarziu, Goia fusese suspendat din functie in urma unui atac in contencios administrativ al Prefecturii Timis, asa ca Primaria Timisoara a organizat un nou concurs. S-au inscris Ioan Goia si inca un candidat, Florian Zanfir, un fost director de exploatare al regiei. Competitia a fost castigata de Goia, cu 9,78.
Concurs cu dedicatie?
Iata ca anul acesta a urmat un nou concurs, pentru ca mandatul lui Ioan Goia este pe punctul de a expira. Competitia nu a fost privita cu ochi buni inca de la inceput de primarul Nicolae Robu, care a vazut… conditii suspecte.
In conditiile de participare la concurs se specifica foarte clar ca noul director trebuie sa aiba “minimum 13 ani de experienta in managementul unor regii autonome sau societati comerciale profitabile”. In plus, se cereau minimum 9 ani de vechime in functii de conducere ca director in regii autonome sau societati comerciale cu profil transporturi urbane de calatori. Potrivit comisiei de evaluare, directorul RATT nu trebuie sa stie nicio limba straina, ci doar sa cunoasca limba romana, scris si vorbit. Asadar, conditiile pareau a fi facu