Vânzările de automobile noi Dacia în Uniunea Europeană au crescut cu 31,1% în luna noiembrie, la 24.600 unităţi, producătorul de la Mioveni ajungând acum să reprezinte 38% din vânzările mărcii Renault.
Creşterea de 31,1% înregistrată de Dacia a fost acompaniată de un avans de doar 3,5% al mărcii Renault, care a reuşit 64.300 de livrări în noiembrie.
Per total, grupul Renault a livrat cu 9,9% mai multe autoturisme în luna noiembrie, ajungând la aproape 89.000 unităţi, iar cota de piaţă a grupului francez a avansat de la 8,7% la 9,5%.
Volkswagen şi-a consolidat poziţia, mai mult de unu din patru autoturisme noi comercializate în UE în noiembrie fiind produse de grupul german. Cel mai mare producător auto din UE a livrat în noiembrie 245.300 autoturisme, în urcare cu 3,3% faţă de perioada corespunzătoare a anului trecut, cu o cotă de piaţă în creştere de la 25,6% la 26,2%.
Grupul Peugeot Citroen, principalul rival al Renault, a raportat o scădere de 1,2% a vânzărilor în UE în noiembrie, la 101.600 automobile, cu o cotă de piaţă de 10,8%, faţă de 11,1% cu 12 luni în urmă.
Volkswagen şi Renault sunt singurele grupuri care au înregistrat creşteri.
Mai puteţi citi:
Uzina Dacia a fabricat astăzi automobilul Duster cu numărul 500.000 Vehiculul, un Laureate 4×4, de culoare gris olive, echipat cu motorul 1.5 dCi 110 CP, va fi livrat către un client din Franţa.
Dacia accelerează vânzările în Franţa, pe o piaţă în scădere. Modelele Sandero şi Duster, în preferinţele francezilor pe acest an
Înmatriculările de autoturisme noi Dacia au înregistrat în Franţa, în luna noiembrie, cea mai mare creştere în rândul mărcilor cu vânzări de volum, iar în primele 11 luni au consemnat a doua rată de creştere, după Fiat, în timp ce piaţa franceză a scăzut în ambele intevale analizate. @N