Cel mai bine vândut produs Volkswagen nu sunt maşinile personale, nu maşinile comerciale, ci... un cârnat, mai precis currywurst-ul, "inventat" în 1973 pentru angajaţii săi.
Chiar dacă în 2012 Volkswagen a livrat nu mai puţin de 5,7 milioane de maşini în lumea întreagă, această cifră este mică în comparaţie cu numărul cârnaţilor vânduţi, care a fost de 6,4 milioane.
Creat în 1973, cârnatul cu aromă de curry era destinat angajaţilor firmei. Mulţi ani după acea, currywurst-ul a fost disponibil doar pentru angajaţii firmei şi vizitatorii parcului tematic Autostadt, însă acum se vinde în mai multe magazine de pe teritoriul Germaniei.
Mai mult, nemţii au creat, în 1990, şi un sortiment de ketchup care să se asorteze cu cârnaţii lor şi care poartă numele firmei.
Chiar dacă preţul unui cârnat nu se compară cu cel al unei maşini, este de remarcat succesul avut de acest sortiment de cârnaţi.
(Sursa: apropo.ro)
Cel mai bine vândut produs Volkswagen nu sunt maşinile personale, nu maşinile comerciale, ci... un cârnat, mai precis currywurst-ul, "inventat" în 1973 pentru angajaţii săi.
Chiar dacă în 2012 Volkswagen a livrat nu mai puţin de 5,7 milioane de maşini în lumea întreagă, această cifră este mică în comparaţie cu numărul cârnaţilor vânduţi, care a fost de 6,4 milioane.
Creat în 1973, cârnatul cu aromă de curry era destinat angajaţilor firmei. Mulţi ani după acea, currywurst-ul a fost disponibil doar pentru angajaţii firmei şi vizitatorii parcului tematic Autostadt, însă acum se vinde în mai multe magazine de pe teritoriul Germaniei.
Mai mult, nemţii au creat, în 1990, şi un sortiment de ketchup care să se asorteze cu cârnaţii lor şi care poartă numele firmei.
Chiar dacă preţul unui cârnat nu se compară cu cel al unei maşini, este de remarcat succesul avut de acest sortiment de