Managerul a declarat de mai multe ori in ultimii ani ca DCS este interesat de achizitii. De altfel, atat anul trecut cat si in 2011 peste 80% din investitiile DCS au fost orientate catre dezvoltarea retelei, iar restul pentru achizitii. In general, grupul este interesat de retele care au intre cateva sute si cateva mii de clienti.
Compania Digital Cable Systems opereaza pe segmentul consumer prin brandul Akta si pe segmentul de business prin Dial Telecom. Prin Dial Telecom compania ofera servicii de business in Bucuresti, in timp ce prin Akta ofera servicii de telefonie fixa, televiziune prin cablu analogic si digital si internet in orasele mai mici si in zona rurala din regiunea subcarpatica (din judetele Timis pana in Vrancea).
Pana la inceputul lui 2013, Digital Cable Systems si Dial Telecom erau companii separate, insa cele doua companii au fuzionat in urma cu cateva luni.
Citeste si:DCS: In trei ani piata serviciilor telecom in mediul rural va creste accentuatCe spune seful DCS dupa vanzarea abonatilor de DTH catre RomtelecomPreviziune DCS: Telecomul iese din criza in al doilea semestru din 2011
„DCS a crescut pe ambele segmente, consumer si business, atat ca acoperire geografica cat si ca venituri. Cifra de afaceri pe anul 2013 va fi in jur de 37 de milioane de euro. Noi vom miza pe cresterea penetrarii serviciilor de internet si telefonie fixa si pe tranzitia de la televiziune analogica la cea digitala. Pe segmentele pe care activam noi internetul va creste accelerat, piata video va ramane constanta, iar telefonia va creste moderat”, a afirmat Malacopol.Veniturilor operatorilor vor creste in 2014, dar profiturile vor scadea
Managerul a adaugat ca anul viitor va continua consolidarea pe piata telecom prin fuziuni si achizitii, dar si ca operatorii vor lansa tot mai multe oferte sub forma de pachete de servicii.
„Printre cele m