Sursa foto: Capital.ro
Valoarea pieței de publicitate online pe primul semestru al acestui an a fost de peste 10,3 milioane de euro* (45,5 milioane de lei), cu 2% mai puțin comparativ cu primul semestru al anului 2012, potrivit celui mai recent studiu ROADS (Romanian Online Advertising Study).
Industria Telecom își menține supremația în ceea ce privește sumele investite în publicitatea online autohtonă în prima jumătate a anului 2013, contribuind cu peste 1,6 milioane de euro (7,3 milioane de lei) la o piață de 10,3 milioane de euro (45,5 mil. lei), valoarea totală raportată de participanții la studiul ROADS.
Studiul a fost realizat pe un eșantion de 23 de companii, care reprezintă aproximativ 1.280 dintre site-urile existente în România.
Alte detalii din studiu: Sursa foto: Capital.ro
Valoarea pieței de publicitate online pe primul semestru al acestui an a fost de peste 10,3 milioane de euro* (45,5 milioane de lei), cu 2% mai puțin comparativ cu primul semestru al anului 2012, potrivit celui mai recent studiu ROADS (Romanian Online Advertising Study).
Industria Telecom își menține supremația în ceea ce privește sumele investite în publicitatea online autohtonă în prima jumătate a anului 2013, contribuind cu peste 1,6 milioane de euro (7,3 milioane de lei) la o piață de 10,3 milioane de euro (45,5 mil. lei), valoarea totală raportată de participanții la studiul ROADS.
Studiul a fost realizat pe un eșantion de 23 de companii, care reprezintă aproximativ 1.280 dintre site-urile existente în România.
Alte detalii din studiu: