Zeitgeist, raportul anual de căutări online, arată că românii au fost interesaţi de evenimentele curente, de morţi celebri, dar şi de Suleyman Magnificul. Google a publicat raportul său anual “Zeitgeist”, în care prezintă principalele trenduri care se pot extrage din căutările oamenilor de pe motorul de căutare. În România, anul a fost marcat de examenul de Bacalaureat, Eurovision, Loto şi Black Friday, dar şi de cei mai celebri decedaţi: Paul Walker, Sergiu Nicolaescu sau Mica de la Abracadabra. De asemenea, România a fost bulversată de fenomenul serialului Suleyman Magnificul. Acesta a fost cel mai căutat termen, după “rezultate bac 2013”, “Paul Walker” sau “black friday 2013”. Termenii au fost folosiţi pentru creşterea audienţei site-urilor, prin SEO intens pentru a provoca motorul de căutare să ofere rezultate în prima pagină.
Celebri după moarte Moartea unor personalităţi din România şi nu numai i-a făcut pe internauţii din ţara noastră să caute detalii despre ei pe Google. Curiozitatea de după moartea acestora sau poate nevoia de a afla detalii despre viaţa lor, i-a îndreptat pe români spre motorul de căutare. Cel mai popular subiect de pe Google a fost, poate surprinzător, Paul Walker. Actorul american care a jucat în seria “Furios şi Iute” a murit la finalul acestui an şi a provocat o dramă adevărată pe internet. Trei decedaţi din România au ocupat topul macabru: regizorul Sergiu Nicolaescu, cântăreaţa de muzică populară Ramona Fabian şi Mica de la Abracadabra. Pe 3 ianuarie, Sergiu Nicolaescu a murit la 82 de ani la Spitalul Elias. Moartea sa a provocat dezbateri pe internet despre calitatea sa ca regizor şi certuri privind modul cu va fi înmormântat. Telenovela Sergiu Nicolaescu s-a jucat la televizor, pe site-urile publicaţiilor online şi în ziare. Incinerare sau înhumare?
În schimb, Ramona Fabian a devenit mai cunoscută după ce a murit în