Carrefour România deschide astăzi primul său supermarket Market din oraşul Târgu Mureş şi ajunge la o reţea de 78 de magazine în acest format la nivel naţional, a anunţat retailerul. Noul supermarket, Market Mureş Mall, are o suprafaţă de 620 metri pătraţi şi va comercializa o gamă de aproximativ 6.000 de produse.
Retailerul francez operează în România patru formate de magazine, cu un total de 160 unităţi, dintre care 25 hipermarketuri Carrefour, 78 supermarketuri Market, 56 magazine de proximitate Express şi un magazin online. Compania a avut anul trecut pe piaţa românească vânzări de 986 milioane euro, fără TVA, în creştere cu 3% faţă de 2011.
Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 19.12.2013
Carrefour România deschide astăzi primul său supermarket Market din oraşul Târgu Mureş şi ajunge la o reţea de 78 de magazine în acest format la nivel naţional, a anunţat retailerul. Noul supermarket, Market Mureş Mall, are o suprafaţă de 620 metri pătraţi şi va comercializa o gamă de aproximativ 6.000 de produse.
Retailerul francez operează în România patru formate de magazine, cu un total de 160 unităţi, dintre care 25 hipermarketuri Carrefour, 78 supermarketuri Market, 56 magazine de proximitate Express şi un magazin online. Compania a avut anul trecut pe piaţa românească vânzări de 986 milioane euro, fără TVA, în creştere cu 3% faţă de 2011.
Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 19.12.2013