Vânzarea şi planificarea spaţiului publicitar al televiziunilor din portofoliul Turner Broadcasting în România - Cartoon Network, Boomerang, TCM - se vor face exclusiv prin intermediul regiei de media Cable Direct, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.
Cable Direct şi Turner Broadcasting au semnat contractul de reprezentare în România şi vor începe colaborarea de la 1 ianuarie 2014.
"Am încheiat un an extraordinar şi vom continua să dezvoltăm programele pe care le oferim publicului din România. Păşim în 2014 încrezători în succesul programelor multipremiate de la Cartoon Network şi Boomerang, precum şi în selecţia de filme clasice care dau viaţă postului TCM. Am convingerea că, prin cooperarea cu Cable Direct, le vom oferi clienţilor noştri cele mai bune soluţii pentru a-şi promova brandurile şi produsele", a declarat Matthias Heinze, vicepreşedintele Turner Broadcasting pentru operaţiuni comerciale, marketing şi comunicare în ţările vorbitoare de limba germană, Benelux, CEE şi Rusia.
"Sunt foarte încântat de colaborarea cu Turner, de faptul că au ales să lucreze cu noi. Pentru mine, reprezintă confimarea calităţii serviciilor oferite de Cable Direct partenerilor şi confirmarea strategiei noastre în piaţa TV din România într-un an plin de provocări. Portofoliul Turner este foarte apreciat de publicul telespectator si de advertiserii din România. Prin includerea staţiilor TV Cartoon Network, Boomerang şi TCM, Cable Direct îşi consolidează portofoliul, acoperirea demografică, iar clienţii şi agenţiile de media vor avea posibilitatea implementării unor strategii excelente de comunicare adresate copiilor şi tinerilor", a spus Bogdan Lăzărescu, director de vânzari, Cable Direct.
Vânzările de publicitate pentru TCM, televiziunea de filme a Turner, au fost administrate de Discovery România începând din anul 2010. Totodată, din 2011, Discovery