Provident Financial estimează, pentru 2014, că numărul clienţilor activi va creşte la peste 500.000 după ce, în acest an, compania şi-a atins ţinta celor 30 de milioane euro investiţii planificate, a declarat, marţi, Vlad Şandru, manager de comunicare al Provident Financial.
'Ne aşteptăm să avem peste 500.000 de clienţi activi, în 2014. Am atins ţinta celor 30 de milioane de euro, investiţii pe care le-am planificat în acest an. Am deschis noi puncte de lucru în patru judeţe. Am investit peste 200 de milioane de euro, în şapte ani de când activăm în România şi am plătit mai mult de 23 de milioane euro taxe şi impozite', a spus, într-o conferinţă de presă, reprezentantul instituţiei financiare nebancare.
Şandru a explicat că efectele crizei financiare vor continua să se facă simţite pe piaţa creditului din România.
'Efectele crizei se vor resimţi în continuare, în special în ceea ce priveşte încrederea operatorilor. Din 2011, s-a simţit o îmbunătăţire a percepţiei clienţilor şi a încrederii. Totuşi, ideea de a vinde bani pentru a face bani nu este un concept prea iubit de români', a arătat acesta.
Grupul britanic din care face parte Provident Financial România are ca strategie să intre în fiecare an pe o piaţă nouă, iar în regiune s-a extins în Bulgaria, unde există în prezent 160 de instituţii financiare nebancare (IFN).
Dezvoltarea susţinută
'Grupul IPF, cu sediul la Londra, şi-a propus să intre în fiecare an pe o piaţă nouă. Am intrat în Bulgaria şi Lituania. Ne aşteptăm să terminăm anul cu circa 2.000 de clienţi, în Bulgaria, iar la maturitate ne aşteptăm să ajungem pe această piaţă la 100.000 de clienţi. Am văzut că nu toate companiile îşi desfăşoară activitatea în mod etic în Bulgaria, însă noi avem o relaţie deschisă şi corectă cu clienţii', a explicat Şandru.
IFN Provident Fina