Publicitatea este o forma de comunicare persuasivă: porneşte de la un set de valori, relevante pentru grupul-ţintă căruia i se adresează şi le evidenţiază; încet, mesajul publicitar se infiltrează în conştientul colectiv, devenind parte din cultură. Valabil şi pentru creaţia lui Andy Warhol, valabil şi pentru replicile din reclame care devin expresii uzuale la nivel conversaţional.
Toate acestea nu reprezintă ceva intrinsec rău sau bun, ci ne fac sa înţelegem că suntem responsabili pentru mesajul comunicat.
„Cei peste 80 de oameni care formează agenţia”, declară Eugen Albu, CEO-ul companiei Qual Media Group ”au învăţat să fie nu doar creativi, au invăţat să fie responsabili, fapt confirmat de testimonialele clienţilor şi partenerilor din ţară si străinatate, dar mai ales de reuşita proiectelor întreprinse până în prezent.”
Echipa agenţiei de publicitate nu s-a rezumat doar la a înţelege responsabilitatea, ci a ales să depună eforturi pentru promovarea unor valori obiective, universale. Astfel, sprijinirea iniţiativelor culturale a devenit o preocupare constantă pentru agentia noastră.
“Fie că vorbim despre implicarea în festivaluri de anvergură internaţională, precum Eurovision (pentru care am asigurat servicii de promovare şi creaţie) sau “Zilele Francofoniei” (sub egida Ministerului Afacerilor Externe), fie că ne referim la arta ca mijloc de a-i ajuta pe cei în nevoie, cum a fost cazul mărinimosului proiect “Musique a la carte” (iniţiat de Clubul Rotary Visio Cluj-Napoca), entuziasmul echipei e răsplătit prin succesul evenimentelor şi aplauzele participanţilor”, afirmă Eugen Albu, directorul general al Qual Media Group.
Festivalul Mozart, un reper în viaţa culturală clujeană, este produs tot de Qual Media Group. Noua identitate a festivalului, dar şi cea a Societăţii Culturale Mozart, ambele create de către agenţia clujeană, au fost ex