Bilka Steel, producător român de învelitori metalice (ţiglă metalică), a vândut în 11 luni din 2013, trei milioane de metri pătraţi de ţiglă metalică, ceea ce reprezintă o creştere de 50 de procente faţă de aceeaşi perioadă a lui 2012, conform unui comunicat de presă.
"În primul an complet de prezenţă pe piaţa autohtonă ca producător, am reuşit să vindem aproximativ 700.000 mp. Asta se întâmpla în 2009. Când am încheiat anul trecut cu vânzări de peste 2 milioane de mp de învelitori metalice, am ştiut că se poate mai mult şi ne-am propus să creştem în volum cu 25 de procente. La sfârşitul lunii octombrie ne depăşisem deja obiectivul. Dacă anul trecut am reuşit să doborâm recordul înregistrat de un alt producător autohton, anul acesta ne-am doborât propriul record. Nimeni nu s-a apropiat vreodată în România de o asemenea cantitate de ţiglă metalică vândută", declară Horaţiu Ţepeş, proprietar Bilka Steel.
În materie de culoare, anul acesta, compania a înregistrat o creştere pentru nunaţele închise, maro, ciocolatiu şi negru. Doar 5% din românii care şi-au acoperite casele cu ţiglă metalică Bilka, au optat pentru culori precum albastru sau verde.
Bilka Steel a înregistrat în primele 11 luni ale anului o cifră de afaceri de aproximativ 100 milioane lei, în creştere cu 41 procente faţă de aceeaşi perioadă a lui 2012. Pentru sfârşitul lui 2013m reprezentantul companiei estimează o creştere similară cu cea înregistrată la 11 luni, cu vânzări de aproximativ 3,2 milioane mp de ţiglă metalică.
F.A. Bilka Steel, producător român de învelitori metalice (ţiglă metalică), a vândut în 11 luni din 2013, trei milioane de metri pătraţi de ţiglă metalică, ceea ce reprezintă o creştere de 50 de procente faţă de aceeaşi perioadă a lui 2012, conform unui comunicat de presă.
"În primul an complet de prezenţă pe piaţa autohtonă ca producător, am reuşit să vinde