Franke a înregistrat o creştere a vânzărilor de 5%, în primele nouă luni ale acestui an, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut şi estimează că va păstra acest nivel de creştere pentru întregul an.
Cu o cotă de 40% din piaţa sistemelor complete de bucătării (principalul canal pe care Franke activează), compania este lider pe segmentul chiuvetelor de înaltă calitate.
Recent, producătorul de electrocasnice, care are 27 de angajaţi în ţara noastră, a lansat un cuptor care poate comunica la distanţă prin intermediul unui smartphone.
Referitor la alte produse lansate, Florin Porojan, directorul general Franke România, ne-a precizat: "Un alt produs de succes lansat de Franke în 2013 este hota Maris, care a fost recompensată pentru designul său deosebit cu premiul internaţional «IF design», în anul 2012".
Franke urmează să lanseze un nou brand exclusivist - Eisinger - un brand de lux de mare succes în Elveţia, Germania, Austria şi alte ţări vestice, după cum ne-a spus domnul Porojan, adăugând: "Fiind experţi în echiparea bucătăriilor, vom introduce materialul compozit Franke Solid Surface. Cu o grosime de 12 mm sau 6 mm şi fiind termoformabil, acest material se poate adapta foarte uşor aplicaţiilor moderne ca arhitectură şi design, îmbinările nefiind vizibile. Nefiind afectat de radiaţiile UV, îşi menţine culoarea şi finisajul pentru o perioadă lungă de timp. Este uşor de întreţinut, este rezistent la uzură şi este protejat împotriva bacteriilor".
Printre proiectele de investiţii ale companiei se numără dezvoltarea reţelei de showroom-uri Franke în toate oraşele importante.
Florin Porojan ne-a menţionat că sistemele complete încorporabile sunt cele care se vând cel mai bine pe piaţa noastră.
"Clienţii noştri îşi doresc un design unitar în bucătărie: cuptor, plită, hotă, chiuvetă, baterie, cuptor cu microunde şi frigider, integra