Cea mai "fierbinte" maşină din Europa este Dacia, scrie New York Times (NYT), iar analiştii citaţi de publicaţie spun că marca românească are monopol pe piaţa europeană a automobilelor low-cost, poziţie asigurată pentru următorii 3-5 ani având în vedere că rivalii Renault nu ştiu cum să reacţioneze.
Oferind automobile care "îşi fac treaba" la preţuri mici, de la 7.700 euro cu tot cu taxe, Dacia şi-a făcut loc într-o Europă afectată de incertitudini economice şi şomaj ridicat, notează NZT, care face referire la datele privind înmatriculările de autoturisme noi din UE din primele 11 luni ale acestui an. Vânzările Dacia în UE au crescut cu 21,1% în primele 11 luni din 2013 faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, la 260.500 de unităţi, iar cota de piaţă a mărcii româneşti în UE a crescut la 2,4% în acest an, faţă de 1,9% în primele 11 luni din 2012.
Cea mai "fierbinte" maşină din Europa este Dacia, scrie New York Times (NYT), iar analiştii citaţi de publicaţie spun că marca românească are monopol pe piaţa europeană a automobilelor low-cost, poziţie asigurată pentru următorii 3-5 ani având în vedere că rivalii Renault nu ştiu cum să reacţioneze.
Oferind automobile care "îşi fac treaba" la preţuri mici, de la 7.700 euro cu tot cu taxe, Dacia şi-a făcut loc într-o Europă afectată de incertitudini economice şi şomaj ridicat, notează NZT, care face referire la datele privind înmatriculările de autoturisme noi din UE din primele 11 luni ale acestui an. Vânzările Dacia în UE au crescut cu 21,1% în primele 11 luni din 2013 faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, la 260.500 de unităţi, iar cota de piaţă a mărcii româneşti în UE a crescut la 2,4% în acest an, faţă de 1,9% în primele 11 luni din 2012.