Facebook, cea mai mare reţea de socializare online din lume, lucrează la un algoritm care strânge toate informaţiile posibile despre imaginile pe care utilizatorii le încarcă pe site. Aceste date vor ajunge la furnizorii de publicitate de pe platformă, care vor putea apoi afişa publicitate relevantă mai uşor, scrie Daily Mail. În acest sens, compania a încheiat un parteneriat cu Universitatea din New York pentru a deschide un laborator în care se va studia inteligenţa artificială.
Conform unor statistici prezentate de Kissmetrics, comentariile publicate pe Facebook care au ataşate şi imagini obţin cu 53% mai multe Like-uri decât celelalte şi cu 104% mai multe comentarii.
Printre informaţiile colectate se vor număra numele de mărci care apar în imagini, precum cele de băuturi sau locurile vizitate de cei care au încărcat pozele.
Facebook are peste 1,19 milioane de utilizatori activi în fiecare lună, potrivit celor mai recente statistici. Pe site sunt încărcate, în medie, aproximativ 350 milioane de imagini în fiecare zi.
Facebook, cea mai mare reţea de socializare online din lume, lucrează la un algoritm care strânge toate informaţiile posibile despre imaginile pe care utilizatorii le încarcă pe site. Aceste date vor ajunge la furnizorii de publicitate de pe platformă, care vor putea apoi afişa publicitate relevantă mai uşor, scrie Daily Mail. În acest sens, compania a încheiat un parteneriat cu Universitatea din New York pentru a deschide un laborator în care se va studia inteligenţa artificială.
Conform unor statistici prezentate de Kissmetrics, comentariile publicate pe Facebook care au ataşate şi imagini obţin cu 53% mai multe Like-uri decât celelalte şi cu 104% mai multe comentarii.
Printre informaţiile colectate se vor număra numele de mărci care apar în imagini, precum cele de băuturi sau locurile vizitate de cei care a