Francezul Jérôme Olive, cel care ocupă funcţia de director general al Automobile Dacia până la finalul acestui an, a spus că România a copiat mult din modelul administrativ francez, dar că din păcate a depăşit Franţa la capitolul birocraţie ,„ceea ce este chiar foarte greu de făcut”. El a dat ca exemplu un proiect depus de Dacia pentru a obţine finanţare pe componenta Competitivitate, proiect în care constructorul auto avea ca parteneri IMM-uri şi universităţi.
„Când proiectul trebuia depus, mi s-au rezervat în agendă cinci ore. Am fost surprins şi am întrebat de ce, atâta tip cât cunoşteam conţinutul dosarului. Mi s-a spus că trebuie să dau nici mai mult, nici mai puţin de 15.000 de semnături. Am refuzat să-mi aloc cinci ore şi am spus că voi rezolva problema într-o oră. Dar ghinion. Într-o oră nu reuşisesm să dau decât 2.500 de semnături şi pot spune că mă durea deja mâna”, a declarat Jérôme Olive, managerul care a stat patru ani la conducerea celui mai mare exportator român. El consideră că aceste lucruri nu fac decât să ducă în derizoriu atât semnificaţia semnăturii, cât şi pe semnatar.
Continuarea pe ZFCorporate
Francezul Jérôme Olive, cel care ocupă funcţia de director general al Automobile Dacia până la finalul acestui an, a spus că România a copiat mult din modelul administrativ francez, dar că din păcate a depăşit Franţa la capitolul birocraţie ,„ceea ce este chiar foarte greu de făcut”. El a dat ca exemplu un proiect depus de Dacia pentru a obţine finanţare pe componenta Competitivitate, proiect în care constructorul auto avea ca parteneri IMM-uri şi universităţi.
„Când proiectul trebuia depus, mi s-au rezervat în agendă cinci ore. Am fost surprins şi am întrebat de ce, atâta tip cât cunoşteam conţinutul dosarului. Mi s-a spus că trebuie să dau nici mai mult, nici mai puţin de 15.000 de semnături. Am refuzat să-mi aloc cinci ore