Compania Nationala Posta Romana si Grupul Intesa Sanpaolo demareaza negocierile in vederea incheierii unui acord bilateral privind vanzarea de servicii bancare si financiare in cadrul oficiilor postale Posta Romana si sub brandul „Posta Romana”.
Lansarea proiectului reprezinta rezultatul procesului de selectie organizat de Compania Nationala Posta Romana, in conformitate cu noua strategie comerciala aprobata de conducerea societatii, al carei obiectiv principal il reprezinta diversificarea gamei de servicii oferite.
La inceputul lunii noiembrie a acestui an, seful CNPR anunta faptul ca, incepand cu ianuarie 2014, compania va oferi servicii de brokeraj prin intermediul SC Broker Posta Romana.
Cu o retea de peste 5.600 de sucursale, Posta Romana detine cea mai mare acoperire la nivel national de pe piata serviciilor postale, comparabila cu nivelul de acoperire al celor mai mari operatori de pe piata bancara.
“Odata cu lansarea unui portofoliu de servicii financiare distribuite sub brand-ul propriu, Posta Romana va deveni in urmatorii ani unul dintre principalii jucatori pe piata romaneasca a serviciilor bancare. Ne propunem ca acest parteneriat sa inlesneasca accesul la serviciile bancare si financiare pentru toti cetatenii romani, si sa genereze o sursa solida de venit pe termen lung pentru companie”, a declarat Alexandru Petrescu, director executiv al Compania Nationala Posta Romana.
„Completarea actualei oferte de produse si servicii a Postei Romane cu servicii financiar-bancare face parte din strategia pe termen mediu si lung asumata de actionarii companiei. Este un proces probat cu succes de alte administratii postale nationale europene, iar Posta Romana nu va face exceptie de la acest trend. Ne asteptam ca 'Posta Romana Servicii Financiare' sa impacteze major piata bancara, in perspectiva dezvoltarii eco