EVZ poate proba faptul că George Micu, fost şef al CFR Marfă, a semnat tranzacţia de vagoane la fier vechi, la preţuri despre care inspectorii guvernamentali susţin că au adus prejudicii companiei.
În urmă cu câteva zile, George Micu, fost şef al CFR Marfă, actual director general al CFR SA, declara pentru EVZ că nu a vândut niciun vagon la fier vechi ca director al CFR Marfă. EVZ a intrat în posesia unor documente care demonstrează că George Micu ne-a minţit.
Dovezile Pe data de 19 aprilie 2010, din poziţia de director general adjunct tehnic, el şi-a pus semnătura pe un contract prin care CFR Marfă a vândut către SC REMARUL 16 Februarie SA 2.000 de vagoane ca fier vechi; Pe 12 octombrie 2010, George Micu a semnat, în calitate de director general al CFR Marfă SA, actul adiţional nr. 1 la contractul cu REMARUL 16 Februarie, prin care compania de stat a mai dat firmei private încă 350 de vagoane; Pe 17 martie 2011, George Micu a semnat, tot ca director general al CFR Marfă, actul adiţional nr. 2, prin care a prelungit nişte termene în favoarea REMARUL 16 Februarie; Pe 26 iulie 2011, George Micu a semnat al treilea act adiţional, ca director general al CFR Marfă SA, prin care compania de stat a mai dat firmei REMARUL 16 Februarie SA încă 121 de vagoane. Aşadar, semnătura lui George Micu apare pe patru acte prin care CFR Marfă a vândut vagoane unei firme private ca fier vechi.
Contractul încheiat între CFR Marfă şi REMARUL a fost controlat de inspectorii Corpului de Control al primului ministru, iar aceştia au concluzionat: "CFR Marfă nu a valorificat la maximum vagoanele casate şi vândute ca fier vechi, având ca rezultat diminuarea veniturilor".
Contract cu clauze în defavoarea companiei
În acelaşi raport, inspectorii au considerat conducerea executivă a societăţii, care era asigurată de George Micu, ca fiind răspunzătoare "pentru diminuar