Pentru promovarea frunzei plagiate pe bani grei în vremea Elenei Udrea, planurile Galei Bute prevedeau costuri de 125.000 de euro pentru apariția pe ShowTime și PRO TV International, plus 140.000 de euro pentru alte două televiziuni din țări-țintă ale MDRT. Astea erau planurile, realitatea nu se cunoaște nici acum, în ciuda anchetelor trimise la refacere.
Dar dacă cei 265.000 de euro băgați în promovarea TV de la Gala Bute, plus alte câteva sute de mii de euro cât făceau evaluările expunerii frunzei pe afișe, bilete, în sală, în afara acesteia și pe echipamentele sau pielea boxerilor, sunt imputabile, să vedem câteva cheltuieli realizate doar anul acesta de către urmașii lui Udrea, tot pentru promovarea aceleiași odioase frunze: 464.980 de lei plus TVA în cadrul festivalului B’estfest, 638.566 de lei plus TVA cu ocazia concertului Tom Jones și 218.103 lei plus TVA cu ocazia concertului The Wall, al lui Roger Waters. Toate aceste cheltuieli au fost făcute pentru niște evenimente care au avut loc în București și nu au fost promovate în exteriorul țării. În exteriorul țării, că tot suntem la capitolul muzică, s-au plătit 127.991 de lei plus TVA, cu ocazia unui concert al Orchestrei Naționale Radio la Shanghai. Așadar, promovarea muzicală a brand-ului destinat turiștilor străini costă de zece ori mai mult la evenimentele muzicale din țară decât la cele din străinătate. Dacă Udrea e puricată pentru cheltuielile de la Gala Bute, nu vedem de ce, totuși, Grapini ar beneficia de vreo dispensă de la Parchet.
Pentru promovarea frunzei plagiate pe bani grei în vremea Elenei Udrea, planurile Galei Bute prevedeau costuri de 125.000 de euro pentru apariția pe ShowTime și PRO TV International, plus 140.000 de euro pentru alte două televiziuni din țări-țintă ale MDRT. Astea erau planurile, realitatea nu se cunoaște nici acum, în ciuda anchetelor trimise la ref